Rusta dockskåp

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 842

Mirre

Trådstartare
Har ett Lundby som behöver lite kärlek och omvårdnad :p
Funderar på om man kan göra tapeter och golv själv, men vad ska man använda? Kartong eller vanligt ritpapper?

Har ett Lundby som behöver lite kärlek och omvårdnad :p
Funderar på om man kan göra tapeter och golv själv, men vad ska man använda? Kartong eller vanligt ritpapper?
Kolla annars på en tapet affär om de har provkataloger som ska slängas eller provbitar som du kan få, det går ju inte åt så stora mängder! ;) Scrapbookingpapper kan ha fina mönster också som är roliga att använda!

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: ptr
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: cewe
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka