Rutiga kokboken sid 605 snabb-bullar

strawberrysylt

Trådstartare
Hej alla!

En snabb fråga, någon som har Rutiga Kokboken där det på sidan 605 ska finnas ett recept på snabb-bullar? Och som isf kanske kan ta ett foto o lägga in? Jag har kokboken, fast en annan version o behöver receptet till skolan :)

tack!


//r
 
Sv: Rutiga kokboken sid 605 snabb-bullar

1381564-597375933657789-335225394-n.jpg
[/URL][/IMG]
 
Sv: Rutiga kokboken sid 605 snabb-bullar

Tack för svaren båda två! Tack så mycket för receptet, det måste vara det! Ja, i min bok är där också frukter på den sidan.

//r
 
Sv: Rutiga kokboken sid 605 snabb-bullar

Eftersom ni var änglar förra gången tänkte jag vara jobbig och efterfråga två recept till, hade vart guld värt att få dem med! (ska leta efter den rätta boken så fort jag hinner, märker ju jag behöver den!)

Ett recept på caesarsallad på sidan 498 och ett recept på på potatissallad på sidan 510 hade jag tacksamt tagit emot.

Tack på förhand!


//r
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 725
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: MissFideli
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 544
Senast: karl_h
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 241
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp