Rutiga ridbyxor!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 049
L

Lord Owen

Jag hade spanat på de gamla smårutiga bruna ridbyxorna från hööks men så gick de ur sortimentet! :mad: Så nu får jag nöja mig med de storrutiga (som inte heller är så fula förståss) eller så får jag fråga bukefalisterna om de vet några snygga bruna rutiga ridbyxor?

Förresten, hur är hööks ridbyxor i kval. o passform?

Bild på de storrutiga från hööks:

100305.jpg

Sv: Rutiga ridbyxor!!

Jag gjorde en tråd om samma ridbyxor för ett tag sedan...
Tyckte dom var schyssta till jag provade dom :angel: Nej tack :D

domino skrev:
Jag gjorde en tråd om samma ridbyxor för ett tag sedan...
Tyckte dom var schyssta till jag provade dom :angel: Nej tack :D

Jo, jag såg den tråden men orkade inte läsa igenom hela :p kan ju inte skada med en till ruttråd. varför var de inte bra då? helt knas passform eller? ;)

Hmm...jag förstår inte hur alla kan tycka att dom är snygga.
Nu finns det även storrutiga sko ridbyxor...jag tycker det är så fult...

inget illa menat mot dig nu...

Jag tyckte de här storrutiga var skitfula tills jag tittat på dem några gånger, då såg de helt plötsligt bra ut. :) Men egentligen vill jag ha ett par mer smårutiga. Har pikeur det kanske? :idea:

Jag har ett par smårutiga Pikeur Mondega! Kostar visserligen 1600.- men är underbart sköna och i mycket hög kvalitét. Tvättade ett antal gånger och ser fortfarande som nya ut!
Bilder finns på Henrikssons ridsport!

//Alice

Har för mig att butiken i Gävle har smårutiga bruna ridbyxor kvar.... *tips*

Colombia_Girl skrev:
Har för mig att butiken i Gävle har smårutiga bruna ridbyxor kvar.... *tips*

har dom!!!!!!! och det är ju inte så långt bort!! muhahaha nu ska provas ridbyxor :banana: (fast med min tur är de säkert helt åt helvete)

Bison skrev:
storrutigt är ju bra om man är rädd för att se smal ut... :cool:

hah, lika bra att se fet ut från början så får ingen för höga förväntningar :rofl:

alice skrev:
Jag har ett par smårutiga Pikeur Mondega! Kostar visserligen 1600.- men är underbart sköna och i mycket hög kvalitét. Tvättade ett antal gånger och ser fortfarande som nya ut!
Bilder finns på Henrikssons ridsport!

//Alice

ska kolla upp det men känns lite i häftigaste laget i prisklassen då jag nyss köpte ett par svindyra :o

jag tcyker de där storrutiga är fräsiga.
Dock är jag inte i behov av nya ridbyxor då jag har 3 par jag använder mest. (Tillhör inte gruppen mode galningar i häsvärlden ;) , kör med allt tills det blir för slitet)

Ajda skrev:
jag tcyker de där storrutiga är fräsiga.
Dock är jag inte i behov av nya ridbyxor då jag har 3 par jag använder mest. (Tillhör inte gruppen mode galningar i häsvärlden ;) , kör med allt tills det blir för slitet)

ehust, jag har två par nu men de ena är vita så kör stenhårt med det enda ordentliga paret så skulle verkligen behöva nya :crazy:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 130
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 002
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 847
Senast: QueenLilith
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka