Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena benet. Det ser lite läskigt ut och trodde först att hon fått epilepsi
Men vad är detta igentligen? någon som vet?
Säkert bara vanliga små ryckningar och inget att oroa sig för. My ryckte på alla möjliga vis i början, tror jag skrev en tråd om det också
Men om du ändå är orolig eller tycker att din dotter verkar bil påverkad på andra sätt vid ryckningarna, så prata med BVC. Säkert inget att oroa sig för alls!
Det gjorde Theo oxå! Vi blev helnojjiga för vi tyckte att han ryckte mest i sitt "tjocka" ben som var under utredning. Trodde såklart att det hade med det att göra... Men han ryckte lika mycket i båda insåg vi när vi kollade mer noggrannt.
Antar att det är nåt helt normalt! Men visst ser det lite läskigt ut!
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...