Rycker/skakar i benet

Koltinna

Trådstartare
Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena benet. Det ser lite läskigt ut och trodde först att hon fått epilepsi :eek:
Men vad är detta igentligen? någon som vet?

Sv: Rycker/skakar i benet

Säkert bara vanliga små ryckningar och inget att oroa sig för. My ryckte på alla möjliga vis i början, tror jag skrev en tråd om det också :D

Men om du ändå är orolig eller tycker att din dotter verkar bil påverkad på andra sätt vid ryckningarna, så prata med BVC. Säkert inget att oroa sig för alls!

//Julia

Sv: Rycker/skakar i benet

Det gjorde Theo oxå! Vi blev helnojjiga för vi tyckte att han ryckte mest i sitt "tjocka" ben som var under utredning. Trodde såklart att det hade med det att göra... Men han ryckte lika mycket i båda insåg vi när vi kollade mer noggrannt.

Antar att det är nåt helt normalt! Men visst ser det lite läskigt ut!:crazy:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 772
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 347
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg... 2
Svar
29
· Visningar
2 258
Senast: tuaphua
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 884
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka