Bukefalos 28 år!

Ryggproblem??

Sv: Ryggproblem??

Nej jag har inte tagit honom till vet. ännu, vi har ju honom på prov och jag har jagat ägaren för att vi ska snacka ihop oss. Däremot har jag fått mycket info om SI leden och börjar ana att det finns någon koppling där ev. Suck, man blir bara så trött då jag verkligen tycker om honom! Helt klart är ju att något är galet,jag ska ringa hans ägare pronto och så får vi snacka ihop oss, han behöver ju helt klart vet.undersökas.
 
Sv: Ryggproblem??

Du får höra av dig när han blivit uppkollad.

har du tur så är det bara ett enkelt problem som är enkelt att lösa :)
 
Sv: Ryggproblem??

Nu har vi snackat ihop oss och ägaren kommer att kontakta sin hästmassör (eller vilken titel hon nu har:crazy:) och så ska hon titta på honom och efter det så går vi vidare till klinik. Tydligen har det funnits problem tidigare med att han inte vill släppa upp ryttare på ryggen och det känns ju skönt på sätt och vis:crazy:
 
Sv: Ryggproblem??

Gud vad skönt att det verkar ordna sig iaf :)

Trevligt med ägare som är villiga att hjälpa till, trots att hästen är ute på prov :)
 
Sv: Ryggproblem??

Men det var ju samma problem? Dvs en veterinär hade kollat på samma problem som sen ET löste? Då spelar det väl inte så stor roll om det gått några veckor eller månader emellan.

ÅTERIGEN NEJ!

Var till klinik för att böja igenom honom samt arbetsprov.
Att ET kom ut var en slump, och han i sin tur fann karpaltunnel inflamation & SI-leds felet som gav karprygg.
 
Sv: Ryggproblem??

hej BaconBob
har du tips om Equieteraput i Vä Götaland
helst i området vänersborg-Trollhättan-Uddevalla
Margot22 :):
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 414
Senast: Jamtland
·
Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 203
Senast: Jealle
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 225
Senast: Liten
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 703
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp