Bukefalos 28 år!

Ryggsäck till skogen och jobbet

Ceta

Trådstartare
Jag behöver en ryggsäck jag kan använda till att ha laptopen i när jag promenerar till jobbet, men också för längre skogspromenader. Det ska vara som en friluftsväska i stil och funktion, men inte superstor.
Gillar ospreys väskor, och det är något åt det hållet jag tänker mig, men vill gärna hålla mig närmare 1000-lappen än det dubbla :) Någon som har bra tips!
 
Jag behöver en ryggsäck jag kan använda till att ha laptopen i när jag promenerar till jobbet, men också för längre skogspromenader. Det ska vara som en friluftsväska i stil och funktion, men inte superstor.
Gillar ospreys väskor, och det är något åt det hållet jag tänker mig, men vill gärna hålla mig närmare 1000-lappen än det dubbla :) Någon som har bra tips!
Jag har en Kånken laptopväska då jag letade efter en ryggsäck som är något större än vanliga Kånken och med breda axelremmar. Laptopfickan är bara ett plus! Jag älskar den och använder den både till jobbet, på resor och till stranden och skogen. Den heter ”Kånken no 2 Laptop 15”
 
Jag har en Kånken laptopväska då jag letade efter en ryggsäck som är något större än vanliga Kånken och med breda axelremmar. Laptopfickan är bara ett plus! Jag älskar den och använder den både till jobbet, på resor och till stranden och skogen. Den heter ”Kånken no 2 Laptop 15”
Ska kika på den!
 
Jag har denna, 26 liter https://www.ospreyeurope.com/shop/se_sv/hikelite-26-2018
Gillar att det är både höft- och bröstband och ventilerande rygg, men upplever den faktiskt lite liten ibland. Hittills har jag iofs fått plats med allt jag velat både till jobb och dagsturer i skogen, men enstaka gånger har den känts väldigt fullpackad.
Jag beställde från Outnorth när de hade rea, fanns returmöjlighet.
 
Jag har en Kånken laptopväska då jag letade efter en ryggsäck som är något större än vanliga Kånken och med breda axelremmar. Laptopfickan är bara ett plus! Jag älskar den och använder den både till jobbet, på resor och till stranden och skogen. Den heter ”Kånken no 2 Laptop 15”

Jag har också en kånken laptopväska. Har haft den i över tio år, den är med på de flesta resor (från månadslånga utlandsvistelser till fjällpromenader) och i det närmaste perfekt skick. Älskar den!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 407
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 321
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 852
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp