P pippi27 30 Dec 2005 #2 Sv: Rysk roulette för sniglar Hmm, känner mig lite "bakom" men jag har aldrig fattat det här med sniglar och salt?
Sv: Rysk roulette för sniglar Hmm, känner mig lite "bakom" men jag har aldrig fattat det här med sniglar och salt?
gul_zebra Trådstartare 30 Dec 2005 #5 Sv: Rysk roulette för sniglar Så lite så Jag som trodde alla visste det Men jag ska inte säga nåt, jag trodde det var bluff...
Sv: Rysk roulette för sniglar Så lite så Jag som trodde alla visste det Men jag ska inte säga nåt, jag trodde det var bluff...
Meibla 30 Dec 2005 #6 Sv: Rysk roulette för sniglar gul_zebra skrev: jag trodde det var bluff... Klicka för att se mer... Har du testat?
Sv: Rysk roulette för sniglar gul_zebra skrev: jag trodde det var bluff... Klicka för att se mer... Har du testat?
gul_zebra Trådstartare 30 Dec 2005 #7 Sv: Rysk roulette för sniglar Nix, men jag kan erkänna att det vore lite häftigt att se hur det ser ut
Sv: Rysk roulette för sniglar Nix, men jag kan erkänna att det vore lite häftigt att se hur det ser ut
Meibla 30 Dec 2005 #8 Sv: Rysk roulette för sniglar Med tanke på att du TRODDE det var en bluff, så tog jag för givet att du redan hade testat på en av dina
Sv: Rysk roulette för sniglar Med tanke på att du TRODDE det var en bluff, så tog jag för givet att du redan hade testat på en av dina
Mitra 30 Dec 2005 #9 Sv: Rysk roulette för sniglar Jag läste rubriken som rysk roulette för singlar Snacka om att bli häpen när det dök upp en bild på sniglar Tänkte inte på vilket forum det var eftersom det fanns bland nya inlägg
Sv: Rysk roulette för sniglar Jag läste rubriken som rysk roulette för singlar Snacka om att bli häpen när det dök upp en bild på sniglar Tänkte inte på vilket forum det var eftersom det fanns bland nya inlägg
gul_zebra Trådstartare 30 Dec 2005 #10 Sv: Rysk roulette för sniglar Hehe närå, ingen risk för det Ingen större idé, de skulle väl ändå bara dra sig in i skalet
Sv: Rysk roulette för sniglar Hehe närå, ingen risk för det Ingen större idé, de skulle väl ändå bara dra sig in i skalet
Modig_Korn 30 Dec 2005 #14 Sv: Rysk roulette för sniglar de gör de väl ändå om du häller salt över de :smirk:
Haukur 30 Dec 2005 #15 Sv: Rysk roulette för sniglar Hade du inte en som dog för ett tag sen? Du skulle testat på den då
gul_zebra Trådstartare 31 Dec 2005 #16 Sv: Rysk roulette för sniglar Men man vet aldrig, det kanske är en jätteutbredd myt ju så dör den inte av saltet ändå Haukur: Nej tack du, de döda ska skickas till England så jag tror inte det vore så uppskattat
Sv: Rysk roulette för sniglar Men man vet aldrig, det kanske är en jätteutbredd myt ju så dör den inte av saltet ändå Haukur: Nej tack du, de döda ska skickas till England så jag tror inte det vore så uppskattat