Ryttareliten efter borttagning från SVTplay

resolut

Trådstartare
Ryttareliten har haft sina glansdagar på SVT play och SVT har bestämt sig för att ta bort serien därifrån, vilket i sig är väldigt väldigt synd tycker jag, en otroligt bra, inspirerande och fantastiskt vinklad serie vilket jag nog inte kan vara ensam om att tycka!? :bow:

Har letat febrilt om det finns någon sida som har laddat upp serien på nytt online eller om den finns NÅGONSTANS där man kan ladda ner avsnitten och se dem igen och igen och igen.... och igen.
SVT kanske har planer på att släppa serien på dvd senare, mycket möjligt. Men internet är ju så stort och jag tycker att NÅGON borde sitta inne på denna serie :D:angel:
 
Neeej! Jag som tänkte se om alla snart... Har bara sett dem en omgång.. Åh vad ledsen jag blev nu! Hoppas de finns att få tag på på annat håll
 
I feel you @GoldSkipper ! :( Har sett om avsnitten två gånger bara och det är på tok för lite, finns ingen bättre inspiration!

Undra på om man skulle kunna maila SVT och fråga?:angel:
 

Liknande trådar

Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 476
Senast: Rosett
·
Äldre Ja ni har väl inte missat att de har börjat visa "inför-programmen" på svt nu? Där vi får höra alla deltagare i Eurovision song contest...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: voltis
·
L
Hästhantering Första gången jag startar en egen tråd så vet inte riktigt hur man gör, men ska försöka. SKa försöka göra en lång historia kort...
Svar
7
· Visningar
1 898
Senast: frittan
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp