Ryttarfest på NM

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Vildvittra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 224
V

Vildvittra

Är det nån som vet om det blir ryttarfest på NM och i så fall vilken dag det är (tippar lördag)? Är det bara för ryttare eller kan andra gå dit? Hur anmäler man sig och vad kostar det?

Festsugen Vildvittra

Me too! Men jag har ingen aning om när det blir... :D Fast för mig spelar det ingen roll. jag ska ju vara där hela tiden! :p

Skulle jag gissa på en dag så skulle jag bara anta att stora festen är på lördagen... Fast visst brukar det vara fest flera dagar på så stora tävlingar?

Synd att man inte kan komma på nm bara... :(

Hmm ja enligt traditionen borde ju stora festen vara på lördag, men rent logiskt tycker jag festen egentligen borde vara på söndagen - då har ju alla ridit färdigt och kan festa loss bäst de vill! :D

Varför kan inte du komma på NM? Var ju jättelänge sedan vi sågs ju... :crazy:

Partyschema för NM:

* Torsdag - Grillparty
* Fredag - Disco
* Lördag - Ryttarfest

Detta är enligt det preliminära schema jag precis har fått.

Hehe jag är på plats från fredagen INNAN det börjar tills måndagen efter finalerna! Så vi ses kanske där som sagt! ;)

Haha, jaa, men på söndan åjker ju alla hem så det är väl därför. Sen är det ju ändå inte så många av dom på festen som ska rida på söndan! ;)

Ska inte på NM efetrsom jag fortfarande är på island... :) Kommer hem 15onde... *supertiming*

Jag ska nog bara på finalerna. Ser ingen anledning att åka dit dom andra dagarna då Sigfus ändå inte ska starta med Rafn pga skadan han ådrog sig i hagen :(

Har i och för sig nära dit så dkulle jag ändra mig är det inte många mil att åka.

Anneli

Oj har visst legat på stranden för mycket :cool: här var det många svar.

Ok Båbbe, bra att veta preliminärt schema. Har du koll på mer (mina övriga frågor i org. inlägget)?

Vildvittra

Tyvärr har jag ingen aning om hur man köper biljetter etc... :crazy:

Gissar att det inte är mer bråttom än att man kan köpa biljetterna på plats om man är där från fredag 6/8... ;)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 378
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
845
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 796
Senast: Kakis
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 237
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka