Ryttarlicens

Status
Stängd för vidare inlägg.

Husmusen

Trådstartare
Är det någon som har direktlänken dit man kan ansöka om ryttarlicensen direkt på nätet?

Jag har testat på ridsport.se men där kommer man bara till ett underlag som ska skickas via klubben... vet att det finns någonstans på nätet, fyllde i en för bara några månader sedan :crazy:

Hjälp någon? :bow:

Sv: Ryttarlicens

du fyller i formuläret och skickar in licensförnyelsen + betalar in avgiften på svrfs pg.
sen skickar de ett mail till klubben du ska tävla för där klubben får bekräfta att du är medlem och har grönt kort.
och sen kommer licensen i din brevlåda.

Sv: Ryttarlicens

Vad bra, jag hittade inte heller länken! :bump:

Undrar om det är lönt att lösa licens i år... Mycket tveksamt om vi någonsin kommer bli tävlingsklara. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 431
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 119
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 105
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka