JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ryttarutrustning * Bildtråd
Hej!
Det finns så många bildtrådar på vad våra hästar har på sig, men hur ser du själv ut när du rider? Matchar du dina egna kläder också? Ridstövlar eller ridskor? Gröna ridbyxor och lila tröja?
Släng in bilder på dig själv!
Sv: Ryttarutrustning * Bildtråd
Jag kan börja!
Här kommer en liten kul matchning med Röd väst och Röda skor
jag är för lat för att matcha
men ska jag på träning försöker jag alltid vara matchad
Jag är oftast inte matchad alls när jag rider. Åtminstone inte med hästen.
Kan se ut så här: (observera att hästen är matchad iaf)
Eller så har jag ansträngt mig och har iaf en tröja som matchar (nästan):
På vintern är jag mest svart, så där är inget som kan bli omatchat:
Kort sagt, jag är inte så noga.
jag matchar inte direkt, men jag tycker ändå att jag har rätt snygga kläder när jag rider.
på kortet:
oxblodröda ariat skor, blå pikeur ridbyxor, blå sockar, grön pikeur fleece, grön kinsland väst, brun pikeur mössa.
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Ridning
Hej allihopa! 😊
Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2