Ryttarutrustning * Bildtråd

Superselma

Trådstartare
Hej!

Det finns så många bildtrådar på vad våra hästar har på sig, men hur ser du själv ut när du rider? Matchar du dina egna kläder också? Ridstövlar eller ridskor? Gröna ridbyxor och lila tröja? :D

Släng in bilder på dig själv! :bump:

Sv: Ryttarutrustning * Bildtråd

Jag kan börja!

Här kommer en liten kul matchning med Röd väst och Röda skor

DSC00019-1.jpg

jag är för lat för att matcha :p men ska jag på träning försöker jag alltid vara matchad :laugh:

5juli017.jpg

080625060.jpg

Jag är oftast inte matchad alls när jag rider. Åtminstone inte med hästen. :angel:

Kan se ut så här: (observera att hästen är matchad iaf)
21134319.jpg

Eller så har jag ansträngt mig och har iaf en tröja som matchar (nästan):
20702590.jpg

13849383.jpg

På vintern är jag mest svart, så där är inget som kan bli omatchat:
17380997.jpg

Kort sagt, jag är inte så noga. :D

abuke.jpg

jag matchar inte direkt, men jag tycker ändå att jag har rätt snygga kläder när jag rider.

på kortet:

oxblodröda ariat skor, blå pikeur ridbyxor, blå sockar, grön pikeur fleece, grön kinsland väst, brun pikeur mössa.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 528
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka