Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Nu blev det grönt också. :eek:

Det var coolt ju. :D

kl

Tycker det vita är alldeles för ljust och den röda färgen passar inte alls till de övriga. :crazy: Blir alldeles för yr.
Hoppas Gunnar hitatr någon bra kombination snart! :idea:-lampa

Det här vore ju det mest ultimata! :love:

rosabuke.jpg

Lite för rosa... men en stund på eftermiddagen var det en väldigt trevlig rosa kombination här...

Haha, underbart med ROSA :rofl:
Undrar vad killarna från SH skulle tycka om de kom till buke och allt var i rosa? :angel::D

Sitter 70 cm från skärmen och det gör ONT i ögonen! Mina ögon klarar inte denna färgskala.

Knapplån

Saknar små dalande snöflingor i bakgrunden... ;) (det var det på originalförslaget ju! :angel:)

Ja, det vita är lite vitt... men det är "juligt"!!! *gillar*

*kl*
Jahapp, här var det julpyntat :rofl:
Ser ut som en gran lagt sig över skärmen :rofl:
Kul med lite variation i alla fall :angel:

kl

Tycker det vita är alldeles för ljust och den röda färgen passar inte alls till de övriga. :crazy: Blir alldeles för yr.
Hoppas Gunnar hitatr någon bra kombination snart! :idea:-lampa

jag som för övrigt är sjukskriven av yrsel kan ju säga att jag blir tokigt yr av dom nya färgerna...älskar förändringar, men nu mår jag riktigt snurrigt.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 218
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: IngelaH
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka