Bukefalos 28 år!

Så jäkla häftigt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått ett nytt jobb.

Det är så jäkla sanslöst ofattbart häftigt att jag nästan inte kan tro att det är sant!
Händer detta verkligen mig??

Jag har tidigare skrivit om att jag inte trivs på mitt nuvarande jobb, att jag har sökt andra jobb i ca 1½ år nu, och att jag trots det tackade nej till ett jobb tidigare i våras för att det inte kändes bra.

Nu har jag fått ett jobb som är så häftigt att det känns som om jag är "not worthy"!...
Jag ska få jobba inom ett av mina största intresseområden - kemikalier och miljögifter. Jag som bara är en vanlig lekman som läser böcker och kurser på fritiden om kemikalier i vardagen och miljön. Jag ska nu få jobba på ett hörn med några av de allra främsta i Sverige inom detta område - människor som jag tidigare läst om i mina böcker.

Det känns helt osannolikt otroligt. Det är sånt som bara inte händer. Och så händer det mig!
biggrin.gif
biggrin.gif

Jag har fortfarande svårt att tro att det är sant. Shit vad spännande!
Nästa steg av mitt liv - here I come!!
:bump: :bump: :bump:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: Parat
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 205
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp