Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag vet att det finns många som tycker att det är skönt att vara ensam och uppskattar ensamhet. Som introvert gör jag också det! Men sen...
Svar
4
· Visningar
476
Senast: skiesabove
·
Dagbok Fett är inget bra att lägga i komposten. Det gör sig inte särskilt bra i avloppet heller. I soppåsen blir det väldigt kladdigt. Så jag...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Mia_R
·
Dagbok Kanske lever jag i fel värld eller fel tid. Men jag har totalruttnat på att ekonomi och marknad ska styra hela våra liv och samhällen...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: cassiopeja
·
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: Lingon
·
Dagbok Jag tror att det var en fest. Det var i alla fall nåt socialt och vi hamnade i samma klunga människor – jag och den okända mannen. Han...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: SaraXX
·
Dagbok När jag var 45+ så började jag läsa på om klimakteriet och försökte sätta mig in i det, eftersom jag tänkte att jag började närma mig... 2
Svar
31
· Visningar
2 858
·
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 896
Senast: Otherside
·
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar... 2
Svar
24
· Visningar
3 109
Senast: jemeni
·
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
5 064
Senast: cewe
·
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
724
·
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
1 099
·
Dagbok Jag har byggt en trädgårdsdamm! Och OJ så roligt jag tyckte att det var!! 🤩 Det var längesen jag kände mig så exalterad över nånting... 2
Svar
21
· Visningar
966
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
1 032
·
Dagbok Jag vaknade imorse, och sakta färdades jag från drömmarnas ljuvliga värld till den vakna världen. När det slår mig att jag har lämnat...
Svar
2
· Visningar
473
·
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
678
·
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Lingon
·
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
1 472
·
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 535
·
Dagbok Jag har som två krafter i mig, där den ena är jättedriftig, tar tag i saker och får saker gjorda och tycker att det är jättekul att...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Cattis_E
·
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 842
Senast: Araminta
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd