Så mycket bättre

Jag kände inte till Kajsa sedan tidigare. Vilken härlig person hon verkar vara! Jag gillar inte riktigt hennes sång dock, men jag tycker att alla gjorde bra tolkningar av hennes låtar.

Love slaktade en av mina favoritlåtar av Familjen, låten är helt magisk men det kom aldrig fram. De sparade det bästa till sist ikväll, Amandas version var ju helt :love:

Tycker man får ju höra en bit av originalen när man ser på programmet också innan tolkningen börjar, så även om jag inte hört låtarna innan kan man ju jämföra en del ändå.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
825
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
742
Senast: Mia_R
·
Kultur Nu kommer ännu en sån där extremt vag tråd. Jag lyssnade för ett antal år sedan på en vad jag tror trilogi, jag vill iaf minnas det... 2
Svar
31
· Visningar
1 396
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka