Så sött!

Sv: Så sött!

haha , känner igen det där. mina är själva uppvuxna med en katt som hade en god portion auktoritet. He owned the place:D

Sv: Så sött!

Så är det för de mesta här...Katterna behöver bara kolla på hunden så flyttar hon sig, om katterna nu inte vill kela! :love:

Men när de gäller Hundens Mat, ja då jäklar vågar dom sig inte fram, får då kommer :devil: fram i min hund.....:angel:
Har hänt att de kommer fram och sätter sig bredvid hunden när den äter och sticker ner huvuet i skålen och genast börjar hon morra, de kommer verkligen enda nere från magen och fattar inte katterna det så skäller hon på dem så de står härliga till och flyttar dom sig inte då så "hugger" hon efter dem....:angel:

Ja, de kan bossa bäst de vill här hemma, men INTE när hunden äter sin mat! ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 029
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 819
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka