Så upptäckte jag att jag var ”online”-skadad...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lupino
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 617
Jag tillhör skaran som på riktigt kan bli irriterad över att man inte uppfunnit saker som kan teleportera en dit man ska istället för att man ska behöva ta bussa, tåg, flyg och bil. När man står där på en flygplats och vet hur många timmars resande på olika sätt man har framför sig och muttrar att det hade gått snabbare om man bara kunde ta fram en magisk sten ur väskan, köra lite hokuspokus och så hade man varit framme på 2 sekunder... Grov spel-skada.

Jag tillhör skaran som på riktigt kan bli irriterad över att man inte uppfunnit saker som kan teleportera en dit man ska istället för att man ska behöva ta bussa, tåg, flyg och bil. När man står där på en flygplats och vet hur många timmars resande på olika sätt man har framför sig och muttrar att det hade gått snabbare om man bara kunde ta fram en magisk sten ur väskan, köra lite hokuspokus och så hade man varit framme på 2 sekunder... Grov spel-skada.

Eller hur, sånt jäkla slöseri med tid!

(Har aldrig spelat).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: Otherside
·
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka