sådan förälder sådan avkomma *bild*

cili

Trådstartare
har ni några bilder på föräldrar och avkommor där dom ser "likadana" ut?
behöver inte nödvändigtvis vara båda på samma bild, utan det kan vara olika bilder tagna vid helt olika tillfällen

sådan mor sådan dotter
se så söta dom är :D
080513001.jpg

Sv: sådan förälder sådan avkomma *bild*

Pappa Stumpen:

19034819.jpg

Sonen Ojsan:

17530503.jpg

Synd att jag inte har några ljudklipp på dem, de är väldigt verbala om man säger så :angel: Och de var inte med den dagen då de små bokstäverna delades ut...

haha min lilla katt är en riktig tjötröv ibland, den stora däremot är stum för det mesta, ganska tråkigt

17359672.jpg

Var kul att visa denna för folk som sett bilder på dem och be dem gissa vilken som är vilken :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 210
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31