Sadeelgjord från hööks!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 890
L

Lord Owen

Är det någon som har denna sadelgjord och vet hur den är i kvalitet och så vidare? Eller om man kan hitta en sådan billigare någon annan stans? Är så himla kär i den bruna :love: Om man nu kan vara det i en sadelgjord :smirk:

330126.jpg

Sv: Sadeelgjord från hööks!

Jeg hadde en slik brun da jeg hadde sadel med korte stropper! Meget bra gjord synes jeg!

Håller inte färgen så bra avsliten på insidan efter kort tid

finns det någon liknande men i bättre kval. man kan få tag på någon annan stans då? :crazy:

Chetack gör liknande gjordar. hade en sådan till gamle ponnyn.. en super bra gjord. mjuk och smidig som inte bytte färg.

en vän till mig har den tabacco färgade gjorden och den ser jättefin ut och färgen håller jättebra :)

Min holdt også fargen kjempe bra, ble mye brukt og godt stellt (tørket av etter hvert tur, pusset ved behov) og så ut som ny da jeg leverte salen fra meg etter 1 år (da var gjorden brukt i 1 1/2 år)
Var brukt ca 1 år til sammen (daglig)

Jag har en brun, har haft den i ca 2år och den är fortfarande fin. Ingen färg som lossnat, bara vanligt slitage, men det syns inte heller speciellt mycket. Med andra ord så är jag kanon nöjd med min :)

Jag har den svarta till min häst och den är jag supernöjd med!
Mjukt och fint läder och har inte tappat färg eller blivit ful trots över ett års flitigt användande! :love: Rekomenderar den då det är bra pris på den med!

Lord Owen skrev:
Är det någon som har denna sadelgjord och vet hur den är i kvalitet och så vidare? Eller om man kan hitta en sådan billigare någon annan stans? Är så himla kär i den bruna :love: Om man nu kan vara det i en sadelgjord :smirk:

330126.jpg

jag har en sån liggandes på hyllan för den är 1m och det var för kort för ponnyn. Men på den är färgen avskavd på insidan. men det syns ju inte när den sitter på :idea:

Jag har den bruna modellen och är väldigt nöjd med den. Min gjord användes mellan 1 och 3 timmar varje dag i ett halvt år (sen blev hästen halt) och den är nästan i nyskick fortfarande, bara en liten bit på resåren som inte går att få ren längre.

startgrow skrev:
jag har en sån liggandes på hyllan för den är 1m och det var för kort för ponnyn. Men på den är färgen avskavd på insidan. men det syns ju inte när den sitter på :idea:

synd, min häst måste ha 1,20 till 1,30 (fettsäck) :p

vad bra att den verkar bra! tyckte den var så himla snygg och till ett relativt bra pris så :love:

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
398
Senast: tott
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 429
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈