K
Krulidut
ska prata med fullblodsdivans ägare nu om jag lyckas sälja nordsvensken. och hon är den hästen i stallet som är i störst behov av sadel.
kan lägga in lite bilder på henne från olika håll, dock är hon omusklad och ganska mager nu och jag vete tusan hur mycket hon kommer bredda, inte så mycket skulle jag tro
sadeln ska INTE överstiga 8000:-
begagnade kommer att kollas om han går med på min lilla plan
villket jag hoppas då hennes är en syntet utan märke som är trasig :smirk: den ligger sådär på henne, dne är väll helt okey i bom vid osv. men den ligger dåligt ann där bak.
kom gärna med argument
så jag lyckas få ny sadel till henne
förövrigt har hon ganska markant manke, sedan vet jag inte så mycket mer
har aldrig provat ut sadlar 
*ignorera fötterna de är gräsliga och långa i tån men ägaren vill inte fatta det :smirk: *
inte världens bästa bild, men nya ska tas till helgen
kan lägga in lite bilder på henne från olika håll, dock är hon omusklad och ganska mager nu och jag vete tusan hur mycket hon kommer bredda, inte så mycket skulle jag tro
sadeln ska INTE överstiga 8000:-
begagnade kommer att kollas om han går med på min lilla plan
villket jag hoppas då hennes är en syntet utan märke som är trasig :smirk: den ligger sådär på henne, dne är väll helt okey i bom vid osv. men den ligger dåligt ann där bak.
kom gärna med argument
förövrigt har hon ganska markant manke, sedan vet jag inte så mycket mer
*ignorera fötterna de är gräsliga och långa i tån men ägaren vill inte fatta det :smirk: *

inte världens bästa bild, men nya ska tas till helgen