sadel hjälp

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krulidut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 650
K

Krulidut

ska prata med fullblodsdivans ägare nu om jag lyckas sälja nordsvensken. och hon är den hästen i stallet som är i störst behov av sadel.

kan lägga in lite bilder på henne från olika håll, dock är hon omusklad och ganska mager nu och jag vete tusan hur mycket hon kommer bredda, inte så mycket skulle jag tro

sadeln ska INTE överstiga 8000:-
begagnade kommer att kollas om han går med på min lilla plan :devil:
villket jag hoppas då hennes är en syntet utan märke som är trasig :smirk: den ligger sådär på henne, dne är väll helt okey i bom vid osv. men den ligger dåligt ann där bak.

kom gärna med argument :D så jag lyckas få ny sadel till henne

förövrigt har hon ganska markant manke, sedan vet jag inte så mycket mer :crazy: har aldrig provat ut sadlar :angel:

*ignorera fötterna de är gräsliga och långa i tån men ägaren vill inte fatta det :smirk: *

17664817.jpg

inte världens bästa bild, men nya ska tas till helgen

17664818.jpg

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 718
Senast: super
·
Utrustning Jag letar efter en sadel till min unghäst, det är ett fullblod f. mars 2015 (exgaloppör utan karriär) som inte hunnit bygga några...
Svar
6
· Visningar
1 865
Senast: Debsie
·
Utrustning Har en unghäst som blir fyra i år och tyvärr växt ur sin Amerigo Vega hoppsadel. Till min stora sorg.Förmodligen räcker det att bredda...
Svar
3
· Visningar
1 426
Senast: Estivuz
·
Utrustning Hej alla! Jag har haft ett fullblod i ca ett halvår, aldrig haft fullblod innan. Tänkte att jag kunde lägga upp bilder på honom så...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Karlvic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka