Sadel Kingston Flat Seat

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Anja586
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 008
Sv: Sadel Kingston Flat Seat

Köpte en, red i den, slängde den..Typ..Den va helt sne visade det sej sedan och det var därför jag inte kunde sitta i den ordentligt och hästen gick som en ja evt inte va.. :crazy: En skitsadel, enligt mig! Hemsk att få bra sits i, inget stöd för knäna och ja, nä ucsh!! Satsa på ngt annat om du ska ha en sadel!

jag köpte en, red i den ett par ggr och gillade den inte! Dessutom var den sned i stoppningen så jag skickade tillbaka den. FY! Köp en begagnad griffin om du vill ha en så billig sadel, det är mitt råd. Och jag är inte anti allt billigt så det är inte det utan kingston flatseat är blää!

ser ungefär ut som plast när man kollar på den live.. ser fördjävlig ut

Jag har ridit i en sån, ful & äcklig att sitta i

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
549
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 189
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 280
Senast: Marita73
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
717
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI