sadel till denna ?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 009
Sv: sadel till denna ?

okej, jag tycker jacson är sköna :)
har ridit i en ett par gånger , men aldrig provat på min häst ..

kl*

frank baines , hur är dom sadlarna ?

f*n va dålig koll jag har på sadlar,;) har alltid varit ett Stubben-fan, o nu har jag fått en häst där de inte passar :(

Det kan oxå vara så att den klämmer för att den är för vid. Du skulle ju alltid kunna prova andra bomvidder på GS om den passade i övrigt.

jag har fått möjlighet att ta hem en Prestige GS , den är 37 i bommen , den ser väldigt bred ut på bilderna, hon som säljer säger att det ska vara en vid ??

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 500
Senast: lilsan
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 754
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 564
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka