Sadel till fbl

Sv: Sadel till fbl

Mitt FBL har en stübben tristan dressyrsadel och en prestige hopp. Stübben sadeln ligger kanon på henne men prestigen är lite vid sä där kör jag med fårskinnspad.

Sv: Sadel till fbl

Mitt FBL har en stübben tristan dressyrsadel och en prestige hopp. Stübben sadeln ligger kanon på henne men prestigen är lite vid sä där kör jag med fårskinnspad.

Vad för Prestige? Skulle gärna ha en sån men jag provade en Paris på honom men det gick inte alls....

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
645
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka