KasperTim

Trådstartare
Hjälp! Min svarta lädersadel har tappat färgenoch är numer gröngrå färgad där stigläderna är och det är bara på ena sidan! Några shyssta tips hur jag kan få den svart igen då det inte funkade att smörja den! :cry:

HJälp mig!

Sv: sadel!

Har aldrig haft något problem med detta själv men en tanke är ju svart impregnerings spray som man använder för att fräscha upp läder och mockaskor. Det borde ju fungera. Fråga på sko affären annars. De brukar ha bra koll på produkterna ;)

Lycka till!

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka