• Western
  • Trådstartare Trådstartare Jua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 749
J

Jua

Jag är nybörjare inom Western och jag skulle vilja köpa en första sadel som inte är all för dyr. Sadlarna på hööks är ju inte allt för dyra men är de nått att ha??:confused:

Sv: sadel

jag har en big horn western sadel från hööks. den passa utmärkt för mig och min häst i varje fall.

Sv: sadel

det beror ju på vad du tycker är allt för dyrt eller inte ;) Vissa tycker ju att sadlar för 20.000 är i lagom psirklass medan andra inte vill betala mer än 5.000.
Ett tips bara, du behöver ju inte köpa en ny, som är dyrare än en beg. sadel. Dessutom är (oftast) en beg sadel MYCKET skönare att sitta i. Så leta runt på annonssidor om du hittar någon som är i den prisklass du vill! :)

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 156
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
268
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: MayGrace
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka