Sadelfakta sökes

Lejonelle

Trådstartare
Hej - vill ha länktips till massa sidor med bra fakta om olika sadelmodeller och märken. Vilka märken som har vilken typ av bom, konstruktion och material. Inte bara tillverkarnas egna sidor utan kanske framför allt om det finns någon bra sida med just fakta om sadlar...

mvh
Lejonelle

Tack för hjälpen. Cias sadelsida var ju verkligen en guldgruva. Jag trodde jag provat nästan alla sadlar som finns men där fanns märken jag aldrig hört talas om :-)

mvh
Lejonelle

Ja, Cias sida är mycket informativ. Jag har själv haft problem med att hitta en sadel som passar så jag har varit runt och letat en del info.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 399
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
1 646
Senast: Linnkorner
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka