Sadelgjord i tobacco

Raceface

Trådstartare
Vart kan man hitta tobaccofärgad sadelgjord i läder (stl: 140cm)?
Stockholmstrakten eller på nätet, whatever.

/Raceface

Sv: Sadelgjord i tobacco

Jag har en JÄTTEFIN sadelgjord tobacco, som är köpt på granngården, fodrad med fårskinn(kardborre). Den är ganska dyr, men värd varenda krona!!

Köpte min Prestige sadel i tobacco färg i en affär i stockholm. köpte även en matchande sadelgjord med blå resår. den kostade ca 1000 kr. vad affären hette har jag glömt.

Annars har jag sett på Eko:- för ca 500 kr.

Har precis köpt en tabaccofärgad lädergjord på www.lillhastenistav.se .
Den var från Globus och jag tror det kostade runt 800 kr och då var det med inbyggd magplatta.
Finns även som vanlig gjord.
Helt ok i kvaliten med resår i båda ändarna.
De hade den inte på lager utan jag fick beställa. Det tog ca 1½ vecka för dom att få hem den.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Försöker hitta rätt sadelgjord till min lite känsliga ardenner, hade en ELT som satt bra, men tyvärr tyckte han att det rörde sig för... 2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka