Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad har ni för sadelgjordar till era sadlar (alltså, vanliga långa sadelgjordar utan platta)? Lägg gärna in bilder!
Försöker hitta en brun med resår på båda sidorna, 130 cm, gärna läder eller i sånt där neoprene med hål. Gärna så billig som möjligt, men ändå i vettig kvalité.
Jag har en Action Horse som matchar din beskrivning - förutom till priset då Den var inte direkt billig... Men är en underbar gjord som dock inte längre används pga. nya sadlar till hästar med stora bröstkorgar = kräver minst 140 gjordar...
Jag har tryckfördelargjord, den ville du ju inte se egentligen, men samma 'märke' har en utan tryckfördelare med, som passar det du söker.
Brun (mörkbrun), dubbel resår, fäste för snabbknäppe för martingal. Mjuk och trevlig. Kostar ca 700 kr om jag inte minns fel i icke tryckfördelarutförande. BRA kvalitet (jag har haft totalt fyra gjordar, tre långa, två tryckfördelar och en vanlig, samt en dressyr tryckfördelar)
I tryckfördelarutförande, men tänk bort den breda delen under magen bara, har ingen bar bild på hur de ser ut utan.
Jag har en framåtsvängd CH-gjord (från Hööks) med trippelresår i båda ändar som jag är jättenöjd med. Den är rejäl och stadig och resåren är lagom hård. Kostar 699:-.
Ett litet minus är de små, meninglösa ringarna som är placerade på sidorna, strax under resåren. De skaver om man rider utan chaps.