Sadelgjordar

Josefhine

Trådstartare
Har lite problem, är ute efter en ny sadelgjord (helst i Läder)
men spelar inte så stor roll. Kan vara alla möjliga färger & former & material.
Så in med bilder på vad ni har
för någon/några sadelgjordar nu :)

Sv: Sadelgjordar

Kan en sadelgjord se ut på så många sätt? Kan du inte precisera någorlunda vad du är ute efter åtminstone. Vet inte ens om det är en dressyr- eller hoppgjord du ska ha.

Finns ju alla sorters sadelgjordar såklart ;). Ute efter en vanlig "allround" sadelgjord då. Svart, helst i läder men inget måste. Nått tips ?

Jag har denna modell till båda mina hästar, tycker att den är jättebra.:) Den är av läder m. resår på ena sidan(hade helst velat ha resår på båda sidor dock)
Köpt den hos min sadelmakare(500:-) Har sett att det finns en likande modell på H**ks...
22667933.jpg

Senast ändrad:

Vad fin!
Men skulle vilja ha lite fler bilder!... om de är nån som har vill säga?
Behöver inte vara vad jag är ute efter, man kan få upp ögonen på nått annat.

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka