sadelhjälp!

Fibusen

Trådstartare
ska sälja min sadel,men vet inget mer om den än att det är en hubertus,vid,17".

jag är ute efter vad det kan vara för märke... alltså om den heter mer än hubertus..
jag fick med den när jag köpte min pålle så den har ju några år på nacken...

har aldrig sett en sån konstig färg på hubertus förut..:confused:

vad kan man tänkas ta för den?

http://s70.photobucket.com/albums/i94/s-flickan/th_djur011.jpg

Sv: sadelhjälp!

som sagt så vet jag inget mer,fick ju med den som sagt..

nån som har nån liknande?

Skulle gissa att du kan få mellan 1000-2000kr för den om den är i mkt bra skick. Du kan ju alltid pröva på att sälja den på Tr***ra. :idea:

Det ser ut som en gammal Hubertus Flexline, allroundsadel. Gissar på max 2000 kr pga skicket och att Hubertus är ganska billiga nya.

ja,jag hade inte tänkt mer än ca 1500:- och sen är det prutbart...då var det innom den prisklassen som jag trodde då..

men du tror att det är en flexline? lite lättare att annonsera än att bara skriva hubertus..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 115
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 593
Senast: alazzi
·
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
14 178
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 443
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka