sadelhjälp!

Cilla

Trådstartare
slänger in några bilder på kusen, så kanske vi tillsammans kan komma fram till om en wintec cair 500 skulle vara bra till henne?

19020091.jpg

19020093.jpg

19020090.jpg

19020089.jpg

19020086.jpg

19020092.jpg

19020094.jpg

slänger med en bild på hästen i helhet åxå, så ni får någon uppfattning om hur hon ser ut.

16364362.jpg

Sv: sadelhjälp!

Ställ upp hästen på en plan yta och ta nya kort. På vissa bilder ser hon svängd ut och på andra spikrak. Svårt att säga vad hon egentligen är. En bild tagen rakt från sidan (med nästan hela hästen med) är viktigast.

Ställ upp hästen på en plan yta och ta nya kort. På vissa bilder ser hon svängd ut och på andra spikrak. Svårt att säga vad hon egentligen är. En bild tagen rakt från sidan (med nästan hela hästen med) är viktigast.

på korten kommer hon i stort sett direkt från ett träningspass på banan och har lyft upp ryggen lite sen kortet i somras.

hon står på en plan yta, lite geggigt bara. och äter på alla bilderna.

Kommer hon upp med ryggen vid arbete alltså? Då tror jag inte på en Wintec 500. Prova PRO serien eller Isabell Werthen.

Kommer hon upp med ryggen vid arbete alltså? Då tror jag inte på en Wintec 500. Prova PRO serien eller Isabell Werthen.

ja, gör inte alla hästar det då? när dom arbetar korrekt? är det inte det som är hela meningen med att rida i form, att hästen ska höja ryggen och sätta i benen under sig?

är PRO wintec åxå?

har hittat en ny sadel nu!
trainers, vad tror ni om det?

jag har i dagsläget en trainers frankie (tror ja den heter) 17", vid. funkar kanon. men ska ju ha en dressyrsadel åxå! :banana: så ja har hittat en trainers 17", vid. törs man chansa på den? den ja har idag är en allround, men hur mycket kan det skilja på de olika modellerna tror ni?

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Ni med breda hästar som samtidigt inte har en rak rygg. Vad har ni för sadel till era hästar? Använder idag en wintec med uttöjt järn...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: skiesabove
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka