sadelmärke, tillverkare för mig helt okänd...

HannaZ

Trådstartare
Ska prova en sadel, hopp, vet dock inget om märket och hittar inget på nätet....

Ska vara tillverkad av Claus Renichar, modell Candin.

Nån som har erfarenhet?

Sv: sadelmärke, tillverkare för mig helt okänd...

Ingen som här som hört talas om?

Det är en tryckt logga under kåpan - ängel med en vapensköld eller nåt inunder ser det ut som.

Nu har jag den på prov, har inte lagt den på hästen än.

Klaus Reinacher står det på den och märket är en bevingad häst.

Klaus är tydligen en tysk hoppryttare/tränare men jag kan inte hitta nåt om sammarbete med något sadelmärke.

Trol. en pegasus tydligen. Vilket inte säger mig mkt. Hur som var den för vid för hästen.

Provade en hoppsadel från det märket för 3-4 år sen. Påminde mkt om HdR Fletcher i kvalitet och utseende. Försökte också hitta en hemsida och info om märket men hittade ingenting.

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
952
Senast: Pilot
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: Tora
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka