sadelmärke

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare acca76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 418
A

acca76

såg en sadel idag som jag undrar vad det är för märke, den har initialerna av gk på en knapp, en dressyrsadel, ngn som vet ngt om kvalitet etc?

Sv: sadelmärke

Låter inte helt omöjligt, men man vet ju aldrig. Men den är helt underbar att rida i. Vet du ngt om globusträns? Verkar finnas i de flesta prisklasserna, men det jag såg var verkligen jättemjukt dessutom med ett "samlat" nackstycke

kan vara en sådan, men det ser ut att vara en annan "knapp" på deras sadlar, vad jag kan se på bilderna är det den med den stegrande hästen.

Ang. Globustränsen så gå in på deras hemsida.

www.globussport.se (kan vara .nu)

Jag har ett Globus träns jag är nöjd med, minns inte modellen. (det översta på tränssidan är det jag har).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 126
Senast: MissFideli
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 507
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
546
Senast: Elo
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 405
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka