Sadelmärket - St Lourdes...

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare anna210
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 451
A

anna210

Någon som har en sadel av detta märke eller som vet hur sadlarna är kvalitetsmässigt? www.saintlourdes.com
De finns några modeller ute på ebay och de ser väldigt fina ut, billiga är de också! :d
Det BEHÖVER ju inte vara skitkvalite bara för att de inte kostar multum...

Sv: Sadelmärket - St Lourdes...

Någon som har en sadel av detta märke eller som vet hur sadlarna är kvalitetsmässigt? www.saintlourdes.com
De finns några modeller ute på ebay och de ser väldigt fina ut, billiga är de också! :d
Det BEHÖVER ju inte vara skitkvalite bara för att de inte kostar multum...

Fast det gamla talesättet om att allt som låter för bra för att vara sant stämmer i 99%....;)

Just när det gäller Saint Lourdes får man MYCKET för pengarna. Jag äger 2 st Saint Lourdes Odyssey i kalvskinn och skulle inte byta dessa sadlar mot Butet, Childeric eller någon annan hoppsadel i världen. De är välbalanserade, superkvalite på lädret (efter 2 års daglig använding i ur och skur finns nästan inga spår av användning alls!), och möjligheten finns att få dem lite customgjorda (jag fick beställa mina i xxvid stl på bommen). Det enda man ska tänka på är att de är väldigt små i bomstorlekarna. Xvid motsvarar kanske 33-34 i Prestige.

finns de återförsäljare i sverige?

Ja, det finns en auktoriserade återförsäljare i Sverige

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 154
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
33
· Visningar
1 238
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 436
Senast: Capybara
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 290
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka