Sadelskåp på hjul.

HannaZ

Trådstartare
Var hittar man sådana? Gärna så billigt och litet som möjligt.

PM:a gärna!

//Hana

Sv: Sadelskåp på hjul.

Hur litet vill du ha det? Hööks har en fräsig liten sadelbocksgrej på hjul med förvaring under sadeln. Skitsmart att ha i bakluckan eller framtill i transporten, kostar under 300:- har jag för mig :idea:

Hade tänkt mig ett skåp så sakerna ligger helt stadigt och ingen häst kommer åt med tänder eller så... Ska ha det i släpet och åker inte iväg på nägra långresor så litet och smidigt så det får plats i en spilta med bredåkande häst bredvid. Hittade ett i plåt för 3200 kr, får kanske spara och sukta efter detta.

Jag har fått ett av min farfar.
Han svetsade ett själv.

Dock är det stort, så alla mina saker fåt plats (nästan). Jag har det i stallet, och det går att rulla in i transporten om man ska på tävling. Det är jättestort, och tungt, så ingen vill eller kan "råka sno" med sig skåpet av misstag.
Vi gjorde skåpet tungt av flit, just av den anledningen.

jag har ett winnie i plast

tror dom kostar 4500 nya

har en nordbox i plast - jättebra skåp,lätt att flytta och man får in massa saker om man planerar lite ,tror de kostade närmre 4000:- nytt ...komer inte ihåg

köpte mitt på ingdams iaf www.ingdams.se

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 745
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 328
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 284
Senast: sweep
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 114
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka