Sadelskåp

soffie

Trådstartare
Jag håller på och kollar runt efter ett sadelskåp. Det ska vara smidigt att ha med på tävling, men samtidigt rymma en del... Det får inte kosta över 4000:- Har kollat på Böckman, tycker de e fina. Vad har ni för märken??

Sv: Sadelskåp

Minns ej vad mitt heter men Böckman, Ingdams, Boj osv. plastskåp är identiska och det är ett sådant jag har. Kostade 4000 men han skulle sluta sällja sådanna så jag det var lite billigare än normalpris. Är helnöjd med mitt!!! :)

Böckmann, Boj och Nordbox är väl identiska? Jag har en nordbox och är jättenöjd med mitt skåp! Det spelar ingen större roll vilket märke du köper. Ta det som är lättast att få tag på!

det är exakt samma skåp,har oxå ett sådant dom bästa jag sett hitills iaf klart värt sina pengar

satsa på ett i plast! det kanske inte ens görs metallskåp längre, men jag hade ett sådant i trailern, och det repade väggarna jättemycket :crazy:

Plåt skulle jag inte vilja ha det skramlar men plast skåpen är väl kanon?

Börjes har billiga i plåt de billigaste i plast jag hittat är för 4200:- tror jag
Annars finns det ju billigare i trä, de skramlar inte och rymmer lika mkt som de i plast

nja det finns nåt plast skåp för 4200:- sen kostar resten 4500:-

Plåt finns från 500-3200 har jag för mig då är dom oftast omonterade, träskåpen ligger på 2500 nånting

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Senast: MiniLi
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 052
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka