Sadelskåp!

Yasmine

Trådstartare
Jag måste köpa ett sadelskåp till mina saker eftersom jag flyttar så mycket:angel: . Så har ni bra tips/bilder på skåp där man även får plats med grejer kan ni väl slänga in?:)

Sv: Sadelskåp!

En kompis till mig har en Soptunna (sådan med hjul man slänger sopperna i) Sedan har de borrat fast sadel hängare som man kan "vika upp och ner" där ^^, + med mera.. De säger att den funkar utmärkt och hon tävlar ganska mycket ;)

Sedan har de målat om den så den inte ser ut som man skall slänga sopperna i den när man tävlar :angel:
Mvh
Eran Emma

Sv: Sadelskåp!

Detta?

stallskap.jpg

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 751
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka