Sadelskåp...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cheeky_nicke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 774
C

Cheeky_nicke

Köpt ett nytt sadelskåp nu (på hjul)
Men hur sätter ni fast skåpet i transporten ? För de fnns ju stora risker att skåpet välter om man skulle krocka och sånt ?

Gärna bilder .. :) kram

Sv: Sadelskåp...

hmm... faktiskt aldrig tänkt på. känner ingen som har sitt skåp fatsatt.
men det borde väl gå att sätta fast det i bommen på något smart sätt.

Sv: Sadelskåp...

När jag har mitt med (vilket jag oftast inte har) så sätter jag fast den i frambommen på den lediga sidan med hjälp av ett antal spännband. Har även spännband nedtill som jag sätter fast i öglan på golvet (vid fönstergallret). Men jag vet samtidigt att vid en riktig krock så hjälper det föga. Därför har jag med det så sällan jag kan.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 683
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka