Sadlar från Eko...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Luxi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 940

Luxi

Trådstartare
Hur bra är egentligen westernsadlarna som Eko har? Nån som har erfarenhet? vad är det för märke? Undrar bara lite... :banana:

Sv: Sadlar från Eko...

Hur mycket kostar dem?? Är det läder eller syntet??? Har inte sett någon men är nyfiken eftersom jag förmodligen ska köpa en westernsadel.

Sv: Sadlar från Eko...

Mysaan skrev:
Hur mycket kostar dem?? Är det läder eller syntet??? Har inte sett någon men är nyfiken eftersom jag förmodligen ska köpa en westernsadel.

Vad jag har sett är det läder, men däremot har jag aldrig sett nåt märke på de? Nån som har nån aning om vilka som tillverkar de? :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
512
Hemmet Dokumentförstörare för hemmabruk - vad har ni för erfarenheter? Tips på nån prisvärd som ändå funkar bra, inte överhettar efter tre...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka