tinis88

Trådstartare
Hej! Skulle behöva lite råd. Jag har tänkt köpa mig en goertz liberte sadel. Jag köpte mig en först och de blev fel bomvidd. Men har hittat en till. Jag ska ha en vid och de som äger den säger att de är de men lite osäkra att de kan vara en extra vid. Finns de något sätt som man kan mäta så jag ska veta att de verkligen blir rätt? Det står ju något nummer på ena remmen till sadeljorden kan de vara något nummer man kan be de som tillverkar den kolla va de är för vidd?

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 693
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 637
Senast: Ceta
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
2 082
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka