Säkerhetsväst till kort tjockis.

Suskiv

Trådstartare
Hur ser marknaden ut för säkerhetsvästar till korta tjockisar. Rent längdmässigt är en TROP Redeem väst i strl XS lagom lång i ryggen. Men för liten runt om och i brösthöjd.

Har ganska stora boobisar :sneaky:
 
Sv: Säkerhetsväst till kort tjockis.

Jag kan tipsa om airowear outlyne, det finns extremt många olika storlekar att välja mellan och de är väldigt anpassningsbara i midjan/bysten så de borde gå att få en sådan att passa :)
 
Sv: Säkerhetsväst till kort tjockis.

Jag måttbeställde min Rodney Powell och den passar perfekt. Jag fick även bestämma färgsättning och det är ju kul:)skön väst till samma pris som outlyne och racesafen . Annars får du göra som jag gjort i alla år, skära av en bit i ryggen.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 150
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp