Sälja festivalbiljetter?

Lyan

Trådstartare
Jag har två biljetter köpta på ticketmaster som jag måste sälja men hur f** gör man? Det står att de har något som heter ticket transfer men jag kan för mitt liv inte hitta var. Eller är det bara att skriva ut biljetterna och skicka trots att det står mina uppgifter? Biljetterna ska inte vara personliga men mina uppgifter står ändå på dem :confused:
 
Jag har två biljetter köpta på ticketmaster som jag måste sälja men hur f** gör man? Det står att de har något som heter ticket transfer men jag kan för mitt liv inte hitta var. Eller är det bara att skriva ut biljetterna och skicka trots att det står mina uppgifter? Biljetterna ska inte vara personliga men mina uppgifter står ändå på dem :confused:

Har du testat det som står på denna hjälpsidan?

https://help.ticketmaster.com/s/article/How-do-I-transfer-tickets?language=en_US#transferdesktop
 
Jag har två biljetter köpta på ticketmaster som jag måste sälja men hur f** gör man? Det står att de har något som heter ticket transfer men jag kan för mitt liv inte hitta var. Eller är det bara att skriva ut biljetterna och skicka trots att det står mina uppgifter? Biljetterna ska inte vara personliga men mina uppgifter står ändå på dem :confused:
Nu är det visserligen flera år sedan jag sålde biljetter men gjorde just så, skrev ut och skickade. Står det mer än namnet på biljetten?
 
Jag försökte sälja biljetter till en konsert i sommar och fick då veta att ticket transfer inte blir möjligt förrän 72h före evenemangets början för vissa evenemang. Det kanske är det som spökar för dig också?
 
Jag försökte sälja biljetter till en konsert i sommar och fick då veta att ticket transfer inte blir möjligt förrän 72h före evenemangets början för vissa evenemang. Det kanske är det som spökar för dig också?
Skulle kunna vara så för jag hittar inget i appen heller
 
Jag har två biljetter köpta på ticketmaster som jag måste sälja men hur f** gör man? Det står att de har något som heter ticket transfer men jag kan för mitt liv inte hitta var. Eller är det bara att skriva ut biljetterna och skicka trots att det står mina uppgifter? Biljetterna ska inte vara personliga men mina uppgifter står ändå på dem :confused:
Jag brukar ofta försöka sälja biljetterna i typ facebook-eventet, och så betalar personen och sedan mailar jag biljetterna, för det är där jag har valt att få dem. Det har funkat iaf fem gånger till olika evenemang 😊
 

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Ramona
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 803
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 992
Senast: Elo
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 086
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Vad läser du just nu?
  • Arbetsintervju

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp