Safety System

L

LoveRindi

Är dom hindrena bra? Lätta, eller väldigt otympliga? Prisvärda?
 
Kanon bra tyckte jag. Stöd mycket lätta. Enkelt att flytta upp/ned skollor som är vändbara. Faltasidan bra att andvända till plank och bakre bommen på en oxer. Går att sätta skollorna i vilken riktning man vill. Dvs man kan ha två hinder bredvid varandra men behöver bara tre stöd.
Bommar rejäla kanske ngt tunga eftesom det är trä innuti.
Infångare kanske lite otympliga men även advändbara som oxer stöd med fast bredd eller som stöd mellan hinder.
Kavaletti var oxå bra att använda som just kavaletti eller hinder dock är bommarna av endast vek plast och väldigt lätta vilket man avhjälper genom att lågga en vanlig stänge-stör innuti.
Det bästa med allt är att det kan stå ute i ur och skur.
Jag var hel nöjd...
 
Gillar dem. Fast när man kör cavaletti eller studsövningar slår min häst gärna i dem och sen inte bryr sig pga att de är så lätta att de förflyttar sig och inte känns. Men gillar dem ändå.
 
Är också nöjd.
Dock har jag sett några bomhållare som fått sig en liten törn och därför inte orkar hålla bommen uppe längre. Den glider ner till nästa bom hela tiden, lite irriterande.
Tror inte att det går att fixa utan man måste nog skaffa ny hållare.
 
Vi har dem.
Tycker att hinderstöden+skållor är suveräna. Lätta att använda. Infångarna bra! Bommarna är väldigt tunga. Gllar att man bara kan låta dem stå ute och skölja av dem ifall de blir smutsiga. Det var dock väldigt svårt att trä på färgtilläggen. Tog mig en kvart för att få på en... Så det gäller att ha starka nypor! ;)
 
jag tyckar att de är jättebra..finns både tunga och lätta hinder..
 
vi har det på vårt stall, stöden är jättebra men nästan en tredjedel av alla våra skållor har gått sönder! VIsserligen har väl inte vi vårdat dem så ömt, men spännen har släppt från plasten, blivit snea eller helt enkelt gått av..
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·
Mat Fick syn på denna. Kan den vara något som räddar magen att slippa ifrån bra kall mat? Har inte provat (behöver inte sådant) och priset...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: Myrten
·
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Fibusen
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp