Bukefalos 28 år!

Sagan är slut

Nu är han borta, min älskade häst. Han som alltid funnits där vid min sida i 12 år, genom livets dalar och toppar.
Han har betytt mycket för många och varit otroligt älskad.

Min fina häst! Du kommer alltid saknas mig. ❤❤❤

IMG_20221007_083931_639.jpg
 

Så väldigt vackra foton på din fina häst, jag sörjer uppriktigt din förlust, vet hur svårt och hemskt steg det är att ta för sin älskade. 💔❤️‍🩹😢
 
Här ägnat kvällen åt att titta på filmer med Dacke, har mååånga, och nu börjar jag förstå att han är borta.
Känns tungt att aldrig få se honom igen, dra handen genom hans päls, lukta honom på mulen och fläta hans man.
Var på stallet idag och hämtade mycket av hans saker, kändes så tomt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
984
  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: et_flickan
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 686
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp