sajt om foder?

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare flashback
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 651
F

flashback

Hej!
jag undrar om ni som jag tycker att det är svårt att hitta en bra fodersida på nätet där man kan läsa om alla fodersorter och vad de är bra för, örter, med forum och nyheter etc så därför tänkte jag starta en sådan sajt men innan jag gör det så tänkte jag kolla med er om ni tycker att det behövs en sådan sajt innan jag lägger ner för mycket arbete eller är det nåt annat ni saknar när det gäller hästar på nätet?

Sv: sajt om foder?

Bra ide..... kunde vara bra med allt på ett ställe...

Sv: sajt om foder?

hur ofta kommer det nyheter inom foder? och foderforumet här? är det extremt överbelamrat så man MÅSTE skapa ett helt eget foderforum?

jag har nästan skrivit klart ett arbete om foder och tänkte slänga ut det som hemsida, liknande Ninas fodersia (som inte ligger upp längre vad jag vet).. (kolla min tråd på foder om mitt arbete)

så ja jag tycker kanske att det är onödigt arbete för dig, men du kan gärna få vara först att kolla på min fodersida och ge sympunkter och peka på vad vad jag glömt :o

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 996
Senast: tanten
·
Samhälle Varför anser du att det är viktigt att följa nyheter? Vad tänker du att folk som inte följer nyheter missar? Jag slutade med nyheter... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 576
Senast: Milosari
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Elo
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 366
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka