Säkerhetsstigbyglar med galler

superbusan

Trådstartare
eller "huva" framtill. Är det någon som har det? Var kan man köpa det? Har sökt men inget hittat. Det kanske vore en bra investering för de små ätteläggarnas säkerhet!

Sv: Säkerhetsstigbyglar med galler

Jag tycker de där gallerburarna ser farliga ut! Kan inte foten fastna på snedden i dom?

Tror hela korgar är säkrare, men vet inte om det testats någon gång.

Det finns något som heter Toe stopper, som verkar vara sen finurlig pryl. Sök på det + kefly. Vet inte var de säljs men jag har funderat på sådana.

Hur är det med alla modeller som löser ut i sidled, t ex de vanliga med gummiband, eller de dyrare Kwik out?

Sv: Säkerhetsstigbyglar med galler

Nu har det varit sommarbete och renovering hemma, så jag har inte orkat bry mig om hästar, men nu är det väl dags ige. Är det någon som testat hööks stigbyglar eller toestoppers och har en åsikt?

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 804
Senast: lilstar
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
943
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
393
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka