Säkerhetsväst för ryttare med stor byst

Wysiwyg

Trådstartare
Jag har problem med att hitta en bekväm säkerhetsväst! De flesta jag provar verkar vara gjorda för ryttare utan byst eller midja! Jag har en väldigt tydlig midja och rejäl byst (75 F-G).

Känns viktigt för mig att verkligen ha en bekväm väst då jag inte vill börja skippa den bara för att den inte sitter bra.

Tips?

Sv: Säkerhetsväst för ryttare med stor byst

Jag har en sk racingväst som är uppbyggd med små plattor, & man kan reglera passformen på sidorna med sk korsett snören.

Blixtlås fram med kardborre.

Har 90 F & kort överkropp

Jag är ganksa kurvig, in med midjan ganksa rejält och har visserlgien abra 75D eller DD men Outlyne är väldigt ställbar upptill (och nertill) och gjord just för att kunna justeras för kvinnor så att säga.
Den har jag är är nöjd, tror det kan vara värt att prova en för dig.
Dom är även en väldigt säker väst så att säga. Högsta klassifikationen på den.
Finns trådar här om den om du söker.

+ spirit

Tack för tipsen!

Tror jag kommer köpa en airoway! Verkar vara precis vad jag söker :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Esmeralda
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka