Säkerhetsväst förslag

Horzey

Trådstartare
Hej, jag har en säkerhetsväst som ser så himla klumpig ut på mig. Den är super tjock och har inga lufthål alls så man svettas som en tok. Jag har prövat en racesafe väst beta 3 som jag tyckte var underbart skön men den går över min budget (1000 kr), vet ni någon väst som liknar racesafe västen men ligger inom min budget? Tacksam för svar :)

Sv: Säkerhetsväst förslag

Bor du i närheten av Ullared? De har haft västar med likvärdig komfort som Racesafe men till ett överkomliggare pris...

Sv: Säkerhetsväst förslag

Jag bor väldigt långt ifrån Ullared. Jag bor i Gävle, sträckan mellan tar uppemot 7 timmar att köra...

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: Takire
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
6 106
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka