Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska finnas tråd redan om detta, använd sökfunktionen.
För att svara på frågan: En säkerhetsväst ska sitta så nära kroppen kan den kan utan onödigt mycket kläder mellan kroppen och säkerhetsvästen men personligen anser jag det fult att ha en säkerhetsväst innanför en kavaj så helt klart utanför.
Jag tycker att det beror på vad man har för kavaj, har man en väldigt smidig och åtsitande fin kavar tycker jag att man ska ha västen utanpå för annars kan det se lite klumpigt ut. Men oandra sidan, har du en mycket smidig och nätt säkerthetsväst tycker jag att du ska ha den under om du har en kavaj som e ''lagom stor''=)
svårt att förklara men hoppas du förstår vad jag menar
Ingen aning. Jag har bara för mig att när jag tävlade ponny (för 8 år sedan ) så var det inte ok att ha västen i dressyren. Då var det ju inte heller ett måste att ha det i hoppningen för ryttare under 18 år. Jag har inte uppdaterat mig på den punkten eftersom det inte berört mig
Trädgård & Växter Det hade blad och knopp när jag ställde ut det, men nu är grenarna lite svarta och trista. Har inte skrapat på barken än. Det kan ju...